Το κομμάτι που λείπει

Το λεωφορείο αφήνει πίσω το σταθμο στο βροχερό λονδίνο.
Η μουσικη στα ακουστικα τυλιγει τη στιγμη σα ζεστη αγκαλια που ψιθυριζει μηνυματα αισιοδοξιας.
Ναι, η ζωη ειναι δυσκολη, γεματη απογοητευσεις, απωλειες, πονο.
Μα ειναι χαρη σε αυτα και στο φοβο να μας συμβουν που καθε στιγμη ειναι τοσο μοναδικη.
Εννια ωρες στο δρομο σε ενα μεταμεσονυκτιο ταξιδι επιστροφης σε μια ακομα πατριδα.
Και το σπιτι, ακομα μια ιδεα. Μια ιδεατη πραγματικοτητα, μια ιθακη στα βαθη του πηγαδιου που ζουνε ολα τα θελω.
Αισθανομαι ζωντανος. Αισθανομαι γεματος αισθηματα και τοσα χρονια μετα, αισθανομαι πραγματικα οτι εχω γινει χιλια τοσοδα κομματακια διασκορπισμένα στο συμπαν σαν αστροσκονη.
Θελω να αγκαλιασω τη ζωη και να τη φιλησω γιατι την εκτιμω διάολε.
Ειμαι ζωντανος και επειδη ειμαι ζωντανος εζησα τη σημερινη μερα.
Ποσο υπεροχα γεματη εμπειρια αυτο το ταξιδι επιστροφης μεσα στη νυχτα.
Τα ταξιδια της ζωης μου.
Θυμαμαι το βραδυνο πρωτο ταξιδι στη Χιλη απο ο Σαντιαγο στο Πουκον. Ποσο μακρια φανταζει στο μυαλο. Παιχνιδια σκιων.
Θυμαμαι το λεωφορειο που με πηγε στο Βανκουβερ απο το Σηατλ και το τρενο της Γερμανιας που με πηγε στο Στρασβουργο, στην Ελβετια, στο Λουξεμβουργο, στην Αυστρια. Θυμαμαι τις διαδρομες αυτες με νοσταλγια. Ποσο γεματος νιωθεις με τα ασημαντα. Αυτες τις μικρες ωρες της νυχτας που παρεα με αμιλητους συνοδοιπορους μοιραζεστε τη διαδρομη που αλλους απομακρυνει και αλλους ενωνει.
Δεν θα αλλαζα τιποτα απο το σημερα. Ειμαι ζωντανος και αναπνεω για μερες σαν τη σημερινη.
Και εσυ θα φυγεις οπως ηρθες στη ζωη μου. Αθορυβα. Απο την πολη που κοιμαμαι δεν θα σε ακουσω να απογειωνεσαι.
Με αγγιξες.  Μου εδωσες πολλα. Με εκανες να αισθανθω οτι αξιζω. Οτι μπορω.
Αν σε ακουσω να προσγειωνεσαι να το ξερεις καλα οτι θα ειμαι δικος σου για παντα. Γιατι αυτες τις μικρες ωρες της νυχτας, στα λεωφορεια του κοσμου, ταξιδευοντας απο το σημειο Α στο σημειο Β, νομιζα οτι ημουν πληρης. Μεχρι σημερα. Απο σημερα κατι λειπει. Εσυ.

~ by AbsenceofTime on March 19, 2013.

Leave a Reply

 
